En Ucuz Nerede? En Ucuz Nerede?: İmplant Diş Tedavim, En ucuz ürünler, en ucuz eşyalar, en ucuz elektronik cihazlar

Bu Blogda Ara

İmplant Diş Tedavim

Söz konusu sağlık deneyimi olduğunda insan başından geçeni anlatarak bir başkasına bu konuda öncü bir görüş sunmak istiyor, aslında ben bunun gerekli olduğunu savunuyorum, çünkü biliyorum ki, benim gibi konu hakkında hiç bir bilgisi olmayan biri de aynı benim gibi davranarak kendi kendine zarar verebilir. Benim başıma gelenin bir başkasına gelmemesi gerekir diye de bir düşüncem var.

Bundan bir yıl kadar önceydi, diş çürüğü nedeniyle ağrı ile uyandım bir gece, sabahı nasıl ettiğimi bilemiyorum. Sabah ilk işim ise hemen dişçiden randevu almak olmuştur. Ayrıca durumumdan iş yerini haberdar etmiş, öğle saatine kadar izin almıştım. Nasıl dişçiye gittiğimi, o koltuğa nasıl oturduğumu hatırlamıyorum. Ağrıyı çeken bilir misali dayanılmaz bir acı içindeydim. Diş hekimi dişimin kurtulamayacak derecede çürük olduğunu ve çekilmesi gerektiğini söylediğinde benim de zaten canıma minnetti ve hemen çekmesini istedim. Bu dakikadan itibaren tüm işlem beş dakika bile sürmedi morfinden sonra uyuşan çenemi kımıldatamıyordum. Ne zaman ve nasıl çektiğini bile hatırlamıyorum.

Bir dertten kurtularak dişçi koltuğundan kalktığımı hatırlıyorum. Ama burada dişçilerin hastalara bilgilendirme yaparken bundan sonraki aşama için yetersiz bilgi verdiklerini de buradan tekrarlamak istiyorum. Keza aynı durum benim de başıma gelmişti şimdi. O koltuktan kalktıktan aylar sonra implant diş ne demek öğrenmiştim çünkü..

Diş eksiği aslında çok önemli bir şeymiş. Bunu sonraları başkalarından duymak ve konu üzerine araştırma yaptıkça gerçeğin yüzünüze haykırılması kadar kötü bir şey yok. Öncelikle eksik diş nedeniyle dişlerin yapısında değişme oluyormuş. Yani önceleri diş araları açılmaya başlarken, aynı zamanda iyi bakım yapılmaması ise diş taşı oluşumunu hızlandırıyormuş. Durun, her şey bununla bitmiyor,bir de zaman ilerledikçe çene kemiğinde zayıflama başlaması da ayrı bir konuymuş. Çene kemiği zayıfladıkça diğer dişler o boşluğa baskı yapmaya başlıyor ve dişlerde kayma olmasına neden oluyormuş.

Diyeceksiniz ki dişlerde kayma olması ne demek? Bu şu demek ki, dişler birbirini üzerine geçmeye başlıyor, yani çarpık dişleriniz var demek artık. Bu dişleri temizlemek ise tam bir işkence. Sararmaya başladığı gibi bozulan yapıları nedeniyle en ufak bir şeyde zayıflamaya da başlıyor. Artık gülümsemeninizi saklıyor, gereksiz yerlerde komik birşey olsa bile başkaları kahkaha ile gülerken siz tebessümle olayı geçiştirmeye başlıyorsunuz.

Bunlarda yetmiyor bir de eksik diş sebebiyle konuşurken dişlerin arasından bazen kelimeler bozuk çıkmaya başlıyor ve koca bir cümle heba olup gidiyor, utanmaya başlıyorsunuz sanki konuşmasını bilmeyen biriymiş gibi, zamanla da toplum içinde kendinizi kontrol ediyor gereksiz konuşma yapmamaya başlıyorsunuz.

İşte bu nedenle implant bunların hepsini önlüyor. Diş çektirdikten sonra ilk üç ay içinde yapılması gereken bu tedavi hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz. sayfasında konu ile ilgili ayrıntıların yanı sıra ziyaretçi yorumlarını da görebilirsiniz.